Nieuw-Zeeland blijft ons verbazen - Reisverslag uit Oamaru, Nieuw Zeeland van Aaldert Rus - WaarBenJij.nu Nieuw-Zeeland blijft ons verbazen - Reisverslag uit Oamaru, Nieuw Zeeland van Aaldert Rus - WaarBenJij.nu

Nieuw-Zeeland blijft ons verbazen

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Aaldert

03 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Oamaru

Lieve allemaal,

Een korte update vanuit Oamaru, een stadje aan de zuidoostkust dat bekend staat om zijn centrum met charmante huizen in Victoriaanse stijl. Omdat het sinds vanmiddag één uur al flink regent zijn we hier vanmiddag heen gereden vanuit Twizel, een dorp aan de voet van de Mueller gletsjer, waar we vannacht op een DOC camping hebben doorgebracht. Gistermiddag en vanochtend hebben we nog kunnen wandelen door de schitterende Hooker Valley maar toen werd het zo bewolkt dat we besloten maar weer verder te trekken richting de kust. Vanmiddag was er vanuit de auto niet zoveel te zien door de regen en bewolking maar gistermiddag was dat totaal anders. Onderweg naar de gletsjer zijn we door de prachtigste landschappen gereden, waarbij we van de ene verbazing in de andere vielen. Kijk maar naar de foto's, dan kunnen jullie ook meegenieten van deze adembenemende natuur!
De komende dagen gaat onze tocht verder langs de zuidoostkust, via Dunedin in de richting van The Catlins. Wordt vervolgd!